sobota, 31 stycznia 2015

Nasze "sportowe" życie / P&M

Hey!
Co was? Bo mi nudno. Mela wyjechała na obóz sportowy. Byłam wczoraj na jeździe konnej. Stępowałam, kłusowałam. Uwielbiam konie. W przyszłości razem z moją przyjaciółką, planujemy założyć własną stadninę z końmi. A wracając do sportu. Prawie codziennie z Melanią biegamy. Nie zawsze jest czas. I co sobotę jeździmy na  basen. Do tego codziennie minimum 15 minut ćwiczeń. Jeśli chodzi o siatkówkę, koszykówkę, tenisa, itp. to nic z tych rzeczy. (Nic nie umiem :D) A jak u was wygląda sprawa z uprawianiem sportu?
/Paula
____________________________________________________________

 
No Hejoo ;* 
  
Jestem na obozie sportowym , bardzo daleko od mojego miasta ;D
Ostro trenuje i w przeciwieństwie do mojej siostry się nie nudzę ;)
Treningi mam dużo razy dziennie , do tego zdrowe jedzenie ;D
Odmawiam przyjemności i staram się zrzucić parę kilo aby wystartować w kolejnych zawodach. 
Także biorę się za siebie i codziennie ćwiczę oraz biegam parę kilometrów dziennie ;p 
Wiem że nie uda mi się schudnąć tyle kilo w tak krótkim czasie , ale wieżę w sobie. 
Bo dla chcącego nic trudnego ;D
Bardzo lubię grać w kosza i tenisa ;D
Kiedyś nauczę Paulę ;p
/Mela


Zapraszamy na linkowanie u Kajoooja


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz